Overslaan en naar de inhoud gaan
Tanne, logistiek medewerker in Monnikenheide-Spectrum
werk en opleiding

Emmaüs wint Video Experience Award

´Een authentiek, hartverwarmend en eerlijk verhaal dat blijft hangen. Iedereen wil een Tanne als medewerker', zie jurylid Jeroen Naudts op de uitreiking van de Video Experience Award in de categorie employer branding. Emmaüs haalt met de vlogs voor 25 jaar Emmaüs die award binnen.  

In de aanloop naar het feestweekend voor 25 jaar Emmaüs lieten we vijf medewerkers aan het woord. In een vlog vertellen Tanne, Rowie, Winny, Vinci en Jymco over hun job en hun motivatie. Het zijn vijf authentieke verhalen uit vijf verschillende sectoren. Ze ademen allemaal het dna van Emmaüs en de voorzieningen. De vlog met Tanne, logistiek medewerker in Monnikenheide-Spectrum, werd ingezonden voor deze award. Met succes. 

Uit meer dan 50 inzendingen in de categorie employer branding waren Emmaüs, Burger King en Zoutman genomineerd. Drie sterke video's: goed gemaakt, een sterk verhaal, aantrekkelijk en met effect. Het verhaal dat het meest bleef plakken, heeft het gehaald. 

De Video Experience Day is de hoogmis voor bedrijfsvideo's, georganiseerd door AP Hogeschool en Kanaal Z. Voor de 25ste keer werden deze awards uitgereikt. Ilse Janssens en Johan Meerbergen namen samen met Sylvester TV Video Events de award in ontvangst op een event op dinsdag 4 juni in Kinepolis in Antwerpen.