Overslaan en naar de inhoud gaan
Locatie
Mechelen
Vervaldatum

Als Office manager / Verantwoordelijke administratie ben je de rechterhand van de algemeen secretaris. Samen met je team van 6 medewerkers sta je in voor een professionele administratieve ondersteuning en een vlot verloop van de logistieke processen.

  • Je biedt administratieve en organisatorische ondersteuning aan het (dagelijks) bestuur en de coördinatiedienst van Emmaüs: agendabeheer, opvolging mails en telefoons, organisatie events, reservaties
  • Je bent verantwoordelijk voor de praktische organisatie en verslaggeving van een aantal coördinatiecomités
  • Je optimaliseert en digitaliseert administratieve werkmethodes met het oog op verbeteren van de efficiëntie en kwaliteit 
  • Je volgt de vergaderkalender mee op en coördineert planning & opvolging van agenda’s, verslaggeving, documenten… 
  • Je organiseert mee events en activiteiten (directieseminaries, symposia, inschrijvingsadministratie…)
  • Je coacht en ondersteunt de zes collega’s van administratieve en logistieke diensten, volgt hun praktische werkorganisatie op, zorgt voor een aangename teamsfeer en professionele ontwikkeling.

Je profiel

  • Je hebt een relevant bachelordiploma (management assistant, rechtspraktijk…) en enkele jaren ervaring in een administratief ondersteunende functie
  • Je bent sterk in mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Je kan het overzicht bewaren en weet van aanpakken: je organiseert zowel je eigen takenpakket als dat van de leden van je team 
  • Je werkt vlot met MS365 en neemt initiatief om de bestaande (digitale) processen te verbeteren
  • Je werkt zelfstandig met zin voor initiatief en oog voor detail
  • Je bent stressbestendig en streeft naar klantgerichte oplossingen
  • Je bent discreet en deelt de waarden van Emmaüs

Ons aanbod

  • Je krijgt een contract van onbepaalde duur (80% – 100%) met een marktconform verloningspakket: overname relevante werkervaring, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, attractiviteits- en eindejaarspremie, fietsvergoeding, extra vakantiedagen.
  • Je krijgt toegang tot Benefits@Work met tal van kortingen op reizen, media, mode…
  • We hebben aandacht voor evenwicht werk-privé en ondersteunen je in je professionele ontwikkeling
  • We bieden je een gevarieerde functie in een inspirerende omgeving bij een belangrijke zorggroep 

Interesse?

  • Mail uw cv en motivatie tegen 15.02.2023 naar ilse.janssens [at] emmaus.be (), coördinator HR Emmaüs

Meer weten?

  • Liesbeth te Rijdt, algemeen secretaris Emmaüs via liesbeth.te.rijdt [at] emmaus.be () - 015 44 67 02